ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου ιδρύθηκε και λειτουργεί από το σχολικό έτος 1982-83.

 

Στεγάστηκε αρχικά στο διδακτήριο της οδού Πανδοσίας μαζί με τα Δημοτικά Σχολεία 25ο Αθηνών, 5ο & 10ο Γαλατσίου.

 

Τον Οκτώβριο του 1990 μεταστεγάστηκε, μαζί με το 5ο Γαλατσίου, στο διδακτήριο επί των οδών Ωρωπού και Ορφανίδου 101.

 

Από το Σεπτέμβριο του 1995 στεγάζεται στο διδακτήριο επί των οδών Φαύνου-Απόλλωνος και Κυμοθόης 16.

 

Λειτούργησε α) ως 6/θέσιο από το 1982-83 μέχρι το 1985-86

 

                   β) ως 9/θέσιο από το 1986-87 μέχρι το 1989-90

 

                   γ) ως 10/θέσιο το 1990-91

 

                   δ) ως 12/θέσιο από το 1991-92 μέχρι και σήμερα.

 

Οι πρώτοι δάσκαλοι που τοποθετήθηκαν και δίδαξαν στο Σχολείο με την ίδρυση και λειτουργία του το 1982-83 ήταν:

 

  1. Σκορδίλης Προκόπης     Διευθυντής
  2. Πανούτσου Βιργινία       Υποδιευθύντρια
  3. Μπάμη Φρειδερίκη
  4. Γιαννοπούλου Κωνσταντίνα
  5. Τζαννέτος Δημήτριος
  6. Αγγέλης Χρήστος

 

Από το σχολικό έτος 2010-11 λειτουργεί με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ).

 

Σήμερα (2015-16) υπάρχουν 12 τμήματα στα οποία φοιτούν 261 μαθητές.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

Α. ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

 

08.00 ? 08.10   Προσέλευση

 

08.10 ? 08.15   Κοινή προσευχή ? Είσοδος στις αίθουσες διδασκαλίας

 

08.15                 Έναρξη μαθημάτων

 

  • Προσερχόμαστε έγκαιρα στο σχολείο (πριν το χτύπημα του κουδουνιού) και αποχαιρετάμε τους γονείς μας στην είσοδο της αυλής.
  • Φοράμε κατάλληλα ρούχα (φόρμα και αθλητικά για τις μέρες που έχουμε Γυμναστική) χωρίς εξεζητημένα αξεσουάρ.
  • Φροντίζουμε η τσάντα μας να έχει το απαραίτητο -μόνο- βάρος κατόπιν συνεννόησης γονέων ? εκπαιδευτικών για τα βιβλία και τετράδια που πρέπει να μεταφέρονται.
  • Προτιμάμε το υγιεινό, σπιτικό κολατσιό, το οποίο ή τρώμε ή επιστρέφουμε. (Σε καμιά περίπτωση δεν το πετάμε.)
  • Δε φέρνουμε στο σχολείο κινητά τηλέφωνα ή ηλεκτρονικά παιχνίδια.
  • Μεταφέρουμε τις τσάντες στις αίθουσες, κατά την ομαδική μας είσοδο σε αυτές, οι ίδιοι ή με τη βοήθεια κάποιου εκπαιδευτικού. (Όχι οι γονείς μας.)
  • Σε περίπτωση αιτιολογημένης καθυστέρησής μας ενημερώνεται έγκαιρα ο εκπαιδευτικός της τάξης.
  • Παρακολουθούμε την πρωινή προσευχή με ευπρέπεια.
  • Δεν απομακρυνόμαστε από το χώρο του σχολείου πριν τη λήξη του ωραρίου παρά μόνο σε περίπτωση ανάγκης και μετά από συνεννόηση γονέα και εκπαιδευτικού τάξης και ελέγχου, από τον εκπαιδευτικό, της ασφαλούς απομάκρυνσής μας.
  • Αποχωρούμε από το σχολείο μετά τη λήξη του ωραρίου (το οποίο γνωρίζουν οι γονείς με σαφήνεια).
  • Φεύγουμε από το σχολείο μαζί με τους γονείς μας ή άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, που βρίσκονται έγκαιρα και μας παραλαμβάνουν από τις πόρτες της αυλής.

 

Β. ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

 

  • Η είσοδος στις αίθουσες διδασκαλίας και η έξοδος από αυτές γίνεται ήρεμα και με συνοδεία εκπαιδευτικού.
  • Δεν επιδιώκουμε να διακριθούμε, επειδή μπήκαμε ή βγήκαμε πρώτοι στην αίθουσα, αλλά με το ήθος και τις επιδόσεις μας.
  • Αποφεύγουμε να τρέχουνε στις σκάλες ή να κρεμόμαστε στην κουπαστή, διότι μπορούμε να προκαλέσουμε σοβαρό ατύχημα σε εμάς ή κάποιον συμμαθητή μας.
  • Κατά την είσοδο ? έξοδο στις αίθουσες (διαλείμματα ? αλλαγή ώρας) δεν προκαλούμε ηχορρύπανση (την πιο σοβαρή αιτία προβλημάτων στην υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών).
  • Οι αίθουσες διδασκαλίας κλειδώνονται στη διάρκεια των διαλειμμάτων. Αν υπάρξει ανάγκη, εισερχόμαστε σε αυτές μόνο με εποπτεία εκπαιδευτικού.
  • Φροντίζουμε να καλύψουμε τις ανάγκες μας (νερό, τουαλέτα?) κατά τη διάρκεια του διαλείμματος και δεν εξερχόμαστε από την αίθουσα κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας.
  • Οι πόρτες των αιθουσών ανοίγουν και κλείνουν από τους εκπαιδευτικούς.
  • Η είσοδος και έξοδος γίνεται από τις σκάλες που έχουν οριστεί:

 

Γ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

  • Καθόμαστε γρήγορα και ήσυχα στις θέσεις μας, φροντίζοντας να είναι τακτοποιημένα και καθαρά τα θρανία και τα καθίσματά μας.
  • Ετοιμάζουμε τα απαραίτητα ( βιβλία, τετράδια, μολύβια?) καθώς και τις εργασίες για το μάθημα.
  • Συμμετέχουμε ενεργά στο μάθημα εκφράζοντας ελεύθερα τη γνώμη μας και με σεβασμό στη γνώμη του συνομιλητή μας.
  • Δε διακόπτουμε. ( Δεν επιβάλλεται αυτός που φωνάζει, αλλά αυτός που πείθει με τα επιχειρήματά του.)
  • Δεν ειρωνευόμαστε. ( Αξιοποιούμε το λάθος, δικό μας ή του συνομιλητή μας, για να οδηγηθούμε στη γνώση.)
  • Μαθαίνουμε, όχι μόνο όταν μιλάμε, αλλά κυρίως, όταν ακούμε. ( Καλός ομιλητής είναι ο καλός ακροατής.)
  • Συμπεριφερόμαστε ως μέλη μιας ομάδας κι όχι ως μεμονωμένα άτομα.

 

           ( Γινόμαστε καλύτεροι μέσα από τη σχέση μας με τους άλλους.)

 

Δ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ

 

  • Φροντίζουμε να έχουμε μαζί μας στο διάλειμμα ό,τι χρειαζόμαστε (μπουφάν, κολατσιό?), γιατί η είσοδός μας στην αίθουσα δεν επιτρέπεται κατά τη διάρκειά του.
  • Παραμένουμε στους χώρους που έχουν οριστεί ( Α΄, Β΄και Γ΄ τάξη στο πάνω προαύλιο, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄τάξη στο κάτω προαύλιο) και επιτηρούνται από τους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς, ώστε να είμαστε ασφαλείς.
  • Δεν παραμένουμε στους εσωτερικούς χώρους (διάδρομοι, τουαλέτες?), παρά μόνο σε περίπτωση βροχής, που συγκεντρωνόμαστε στους χώρους μπροστά από τον ανελκυστήρα και το κυλικείο υπό την επίβλεψη των εφημερευόντων.
  • Φροντίζουμε την καθαριότητα του χώρου πετώντας τα απορρίμματα στους κάδους.
  • Δε σπαταλάμε άσκοπα νερό. Ανοίγουμε τις βρύσες για όσο μόνο χρειαζόμαστε.
  • Παίζουμε για να χαρούμε και όχι για να επιβληθούμε. Δε συγκρουόμαστε για τη νίκη.
  • Αγγίζουμε τους άλλους, όσο μας επιτρέπεται και είναι κοινωνικά αποδεκτό.
  • Δεν είναι ανεκτές βίαιες συμπεριφορές ( με λέξεις ή χειρονομίες ) από κανέναν και για κανένα λόγο.
  • Για οποιοδήποτε πρόβλημα απευθυνόμαστε στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα το διευθετήσουν και θα ενημερώσουν τον εκπαιδευτικό της τάξης και το διευθυντή.
  • Είναι προσβλητική η συμπεριφορά όχλου με άνευ λόγου συγκρούσεις μεταξύ τμημάτων ή τάξεων.
  • Οι μεγαλύτεροι προστατεύουμε και φροντίζουμε τους μικρότερους, και με την καλή μας συμπεριφορά γινόμαστε πρότυπα γι? αυτούς.

 

ΓΕΝΙΚΑ

 

Εκφράζουμε τις ιδέες μας, ακούμε τις ιδέες των άλλων και όλοι μαζί (μαθητές, δάσκαλοι, γονείς) συνεργαζόμαστε, για να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική σχολική ζωή.

 

Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

 

Όταν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και αναλαμβάνουμε τις υποχρεώσεις μας, χτίζουμε μια υγιή κ ο ι ν ω ν ί α.

 

Picture1